Títol de la pàgina :   K) Acta d'assemblea d'alumnes 18-05-2012

6è B: Iván Aparicio.

6è C: Eva López

absents:

1. Lectura de l'acta anterior.
2. Es parla de la necessitat de tornar les bolses de gel o de péssols a la cuïna. Les bolses de pesols es reutilitzen només per a aplicar fred als alumnes que han rebut un colp, però no és per a menjar.
3. Es parla de que falten pilotes en "la paraeta". Joan insisteix en que s'ha d'avisar als responsables de que s'ha encalat, i on s'ha encalat. S'intentarà reposar els balons que s'han espatllat de l'us.
4. Alguns alumnes llancen el menjar baix de la taula del menjador. Susi recomana que avisen als monitors/es del que han fet. No és correcte ni de bona educació llançar el que no volen menjar.
5. Avisem als alumnes de que el paper higiènic s'ha de demanar a la tutora abans d'anar al servici.
6. Els alumnes valoren molt possitivament el simulacre d'incendis que ferem fa dues setmanes. Van eixir amb tranquilitat, encara que hi havien alumnes que estaven molt asustats. Susi els recomana tranquilitat i els dona alguns consells d'actuació en cas d'incendi.
7.Es convoca reunió per al proper dijous 31 de maig.