Títol de la pàgina :   I) Acta d'assemblea d'alumnes 22-11-2012

4t A: Álvaro López

4t B: Andrea Zafra

4t C: Irene Arias

5è A: José Ignacio García (secretari)

5è B: Selena Castaño

5è C: Helena Ruíz

6è A:

6è B: Iván Aparicio.

6è C: Eva López

0.- Lectura de l'acta anterior.

1.- L'aixeta de la dreta del pati de tercer i quart llança l'aigua de manera que esquita i banya a qui l'obri. Sara sol·licita la seua reparació.

2.- Com a proposta per a la festa de nadal, un alumne de 5è A pensa que seria una bona idea posar un arbre de nadal en el pati.

3. Hi ha alumnes que proposen decorar el centre per dins. Susi diu que habien pensat fer algun taller de menjador per a elaborar material reciclat de decoració.

4.- Álvaro diu que seria una bona idea posar taules d'exterior en el pati per a poder fer deures d'una manera més cómoda. Susi parlarà esta possibilitat amb el director.

5.- Sara es queixa de xiquets que "fan farinetes" en mig de la pista de futbet de tercer i quart. Joan parlarà del tema en les sessions d'Educació Física.

6.- Susi proposa que entre tots i totes busquen frases o eslògans que parlen del nadal i la decoració nadalenca amb material reciclat.

7.- La propera assemblea serà l'11 de desembre de 2012.