Títol de la pàgina :   H) Acta d'assemblea d'alumnes 20-12-2012

0. Lectura de l'acta anterior
1. Daniel comenta en l'assemblea que han elaborat una mandala, han retallat un cor i estreles per a penjar per classe.
2. Irene avisa a Joan que la PDI (Pissarra Digital Interactiva) no funciona en la seua classe. Joan diu que parlarà amb Javi per veure si pot passar esta vesparada a primera hora.
3. Sara comenta que la seua classe ha decorat les finestres amb un Betlem retallat en cartolina.
4. Dani de 3r B, ha donat una nadala a Joan per si volen posar-la en la megafonia del centre. Joan diu que s'ha penjat la cançò en la pàgina web del centre, i que parlarà amb la responsable de megafonia per si es pot posar la nadala demà, últim dia de classe.
5. Miquel comenta que la seua classe també està decorada, però que estaria bé penjar fils de llana de colors en el sostre dels corredors com ha fet en sa casa. Susi li contesta que lamentablement ja no dona temps, però que no quedaria mal.
6. Andrea diu que ells guarden els diaris en classe per a poder fer manualitats més tard. Joan diu que a d'això se li diu REUTILITZAR MATERIAL.
7. Irene diu que han posat BON NADAL en les finestres.
8. Carla comenta que a plàstica han fet campanes, boles, arbres de nadal... i les han pegat per tota la classe.
9. Selena diu que ells han decorat també la classe i han dut dos cançon amb temàtica nadalenca per a cantar en classe.
10. Cristina diu que a més de decorar també s'han escrit una carta de felicitació entre els companys.
11Eva torna a recordar que el pestell del servici de les xiques encara no està arreglat.
12. Joan i Susi desitgen un bon nadal i bon any a tots els alumnes per part de tots els mestres.

1r A: Lluís Blázquez

1r B: Álex Rodríguez