Títol de la pàgina :   G) Acta d'assemblea 21-02-2013

2n A: Pau Igea

6è C: Eva López

0. Lectura de l'acta anterior

1. Sara de 3r A comenta que a l'hora d'Educació Física es troben tovallotes per terra en els servicis, i que algunes companyes entren en grup als vàters. Joan li contesta que ell i Javi ho parlaran en les sessions d'Educació Física amb tots els alumnes.

2. Dani de 3r B diu que de vegades la música s'escolta molt baixeta en megafonia, de tal manera que alguns xiquets no s'assabenten del final del pati. Susi contesta que deu ser un cas puntual perquè normalment la música s'escolta molt bé, però que ho vorà.

3. Sara de 3r A diu que Andreu, un xiquet de la seua classe, proposa a l'assemblea fer un diari escolar, on es reflexe tot el que fem en el centre, dins i fora de les aules.

4. Álvaro de 4t A avisa que els urinaris del primer pis (dels que fan us els alumnes de 3r i 4t), estan emboçats. Joan diu que es donarà part al director per veure que ha passat.

5. Andrea de 4t B diu que els pestells del servici femení del primer pis (dels que fan us les alumnes de 3r i 4t) van molt durs.Joan diu que es donarà part al director per veure que ha passat.

6. Carla de 5è A recorda que encara no s'ha arreglat el pestell del vàter de la dreta del servici femení del pati. Joan contesta que sí que s'havia donat part al director del fet i que ja s'havia arreglat en una ocasió, però es veurà per comprobar-ho. També diu carla que hi ha problemes d'emboçament.

7. Susi Barea comunica als representants que s'ha canviat el número de telèfon del centre. Ara és el 96 271 80 25, i que està visible en la web del centre. També avança als representants diferents activitats que es proposen per al dia del llibre en abril, però que ja es parlarà més avant (en la següent assemblea).

8. Joan comunica als representants que s'ha afegit un nou apartat en la web del centre on es pot descarregar la revista Sant Miquel 2013 i visualitzar la presentació del centre als pares en power point.