Títol de la pàgina :   B) Acta d'assemblea d'alumnes 13-02-2015.Tercera del curs 14-15

ALUMNES ASSISTENTS

MESTRES ASSISTENTS

Na Susi Barea Salado

En Joan M Peris Cintero

1. Susi comunica als alumnes que el dia de la pau s'ha ajornat a causa del mal temps. Es buscarà una altra data per a la seua celebració.

2. Susi comunica que a causa de l'increment de conflictes a causa d'un mal us dels cromos, cada mestra decidirà si en la seua classe es permet o no dur-los, depenent del comportament dels alumnes. En cas que la mestra deixe dur cromos, s'hauran de complir els següents acords: no traure-los durant una classe, es podrà jugar tant al pati en l'esmorzar com en el pati del menjador, No es podran traure dins del menjador i menys deixar-los damunt la taula mentre mengen, no es poden usar cromos d'una altra persona sense el seu permís i menys apostar-los.

3. Una representant informa que la porta dreta en el servei de les xiques del pati, no tanca bé. Es comunicarà el fet al director.

4. Un alumne representant informa que hi ha un emboç en un urinari del lavabo dels xics del primer pis (ala dreta).Es comunicarà el fet al director.

5. Un alumne informa que algunes vegades no en queda sabó als dispensadors dels serveis del menjador. Es comunicarà el fet al director. Tot i això es diu als representants d'alumnes que haurien de comunicar als companys que amb una vegada que li donen al dispensador hi ha bastant sabó per a netejar-se, ja que alguns abusen tirant-se massa sabó, fet que corroboren alguns representants.

6. Una alumna sol·licita que direcció estudie la possibilitat d'instal·lar un eixugador d'aire en els serveis del menjador. Es comunicarà el fet al director.

7. Joan comunica als representants d'alumnes, que si volen saber des de casa quina agenda d'activitats hi ha al CEIP SANT MIQUEL de LLÍRIA, estan tots els events penjats al menú AGENDA de la web del col·legi. 8. Joan comunica als representants, que com el 2015 és l'any dels drets i deures dels alumnes, al tauler d'anuncis de la web del col·legi hi ha un enllaç on clicant-lo s'accedeix a informació sobre drets i deures dels pares, alumnes, mestres i personal de servei del centre.