Títol de la pàgina :   B) Acta d'assemblea d'alumne 16-11-2015. Segona del curs 15-16

ALUMNES ASSISTENTS

Na Susi Barea Salado

En Joan M. Peris Cintero

0. Lectura de l'acta anterior

1. Per què fem assemblea d'alumnes.

2. Rubén de primer B proposa realitzar jocs de nadal l'últim dia classe abans de les festes.

3. Mario de primer C proposa fer tallers de manualitats de motius nadalencs. Susi contesta que es van a realitzar uns tallers de manualitats en el menjador escolar.

4. Marcos de segon A pregunta a Joan si es poden posar xarxes en les porteries de les pistes poliesportives. Joan contesta que aquest és un tema que ix tots els cursos. La raó per què no es posen xarxes és per seguretat dels xiquets, que poden fer un mal ús o enredar-se i fer-se mal. Marcos també comunica a l'assemblea que en la seua classe els agradaria decorar l'aula amb motius nadalencs.

5. Mireia de 2n C diu que no hi ha paper higiènic en els servicis. Susi contesta que es pot demanar paper higiènic a la mestra, per què en tenen en classe, però que si estan al pati igualment poden dir-ho als mestres que vigilen. La raó per la qual no hi ha paper en els servicis és per què hi ha alumnat inconscient de les molèsties que pot causar els seus actes, i que llancen el rotllo sencer al vàter i l'embocen.

6. Vicent de tercer A proposa a Joan que prepare joc de nadal en alguna sessió d'EF. Joan contesta que mirarà de fer algo especial per a eixes dates.

7. Ariadna de tercer C proposa fer alguna excursió en nadal. Susi li pregunta que on els agradaria anar en nadal. Ariadna contesta que no ho sap.

8. Olga de quart B recorda a Susi i a Joan quela seua mestra va sol·licitar pintar la pissarra de clarió de la seua aula. Demana que se li recorde al director. Susi diu que segurament Josep Mª ja és conscient però que de vegades és qüestió de la disponibilitat dels operaris que pinten. En tot cas transmitirà el recordatori.

9. Alicia Corbalán de 5è A recorda que una xarxa de cistella de la pista de bàsquet verda, és defectuosa per què no deixa caure els balons. Sol·licita un canvi de xarxa. Joan diu que s'encarrega personalment del canvi.

10. Andrea Ortuño de 5è B proposa fer un concurs de Betlems en nadal i exposar-los. Que cada classe elabore un.

11. Alicia de 5è A proposa que en el menjador escolar les cuineres separen la pasta de la tomata, per a que cada començal s'ho dosifique. Susi diu que vorà si es pot fer, ja que el temps de servici és molt limitat.

12. Vicent de 3r A proposa dur mascotes al cole el dia 15 de gener, amb motiu de la festa de Sant Antoni.

13. La cap d'estudis proposa que tot l'alumnat vinga l'últim dia de col·legi abans de nadal, amb un detall nadalenc.