Títol de la pàgina :   B) Acta d'assemblea d'alumne 14-12-2015. Tercera del curs 15-16

ALUMNES ASSISTENTS

1r A Aitana

1r B Rubén Romance

1r C Mario Escalante

2n A Marcos Mantoan

2n B Absent

2n C Mireia Conrado

3r A Vicente Navarro

3r B Hugo Garcia

3r C Arianna González

4t A Alberto Rodríguez

4t B Olga Martínez

4t C Iñaki Fernández

5è A Alicia Corbalán

5è B Andrea Ortuño

5è C Lucia Manicola

6è A Pau Rocati

6è B Lorena M. Ruta

6è C Adina M.ª Nica (secretària)

MESTRES ASSISTENTS

Na Susi Barea Salado

En Joan M. Peris Cintero

0. Lectura de l'acta anterior. Es repasen les propostes de millora de la sessió anterior que s'han assolit.

1. Marcos Mantoan de segon A diu que la porta de la seua classe fa soroll quan obris o tanques. Joan diu que li passarem la incidència al director.

2. Mario de primer C proposa que en la paraeta del gimnàs, on van els més menuts de primària, hi hagen dos llibretes d'apuntar per a que la cua vaja més ràpida.

3. Susi pregunta si no hi ha cap proposta per a la celebració del dia de la pau, el proper divendres 29 de gener de 2016. Cap alumne aporta una proposta.

4. Joan comunica als representants que es tracta de l'última assemblea de l'any. Fixem la propera reunió per al proper dilluns 18 de gener de 2016. En aquesta sessió farem una foto conjunta dels representants d'assemblea, per a penjar en els tauler del centre i en la web.