Títol de la pàgina :   M) Acta d'assemblea del 03 de febrer de 2012

absents:

2n A: absent
2n C: absent

1. lectura d’acta anterior.
  2. Alicia diu que als seus companys no els agrada la manera que té el menjador de donar permís per a alçar-se de la taula a netejar la safata, ja que ho fan quan tota la taula ha acabat, i molts han d'esperar. Proposen que els alumnes puguen anar a deixar la safata de menjar amb permís quan cadascú haja acabat, i no esperar a que tota la taula acabe. Susi explica que no poden eixir quan deixen les safates per què no hi ha cap monitor fora, i el grup s'ha d'esperar. Que parlarà amb els monitors sobre açò.
  3. Ainhoa recorda si hi ha cap lloc per a estudiar a l'hora del menjador. Susi contesta que malauradament no hi ha espai en el centre per a estudiar (biblioteca).
  4. Laura diu que hi ha xiquets/es de primer i segon  que no respecten com cal el material de la paraeta del menjador. Joan parlarà amb els alumnes d'estos cursos en Educació Física.
  5. Camp de futbol sala compartit entre 5è i 6è: Natalia i Joan recordaran als alumnes l'acord de l'assemblea anterior.
  6. Alicia pregunta per l'estat de salut de xavi. El mestre d'Educació Física està millor, però el metge encara no li ha donat l'alta. A més informem que ha tingut fills (una bessonada).
  7. Joan comunica que la setmana que ve hi haurà penjat en els taulers dels corredors les mascotes OREA que han de votar els alumnes.