Organización. Presentación

Pla de convivència i RRI

Valencià

EXTRACTE DEL PLA DE CONVIVÈNCIA REFERENT A LES FAMÍLIES

El curs 2006-2007, la conselleria d'Educació va encomanar a tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana la tasca d'elaborar i aprovar un Pla de Convivència adequat a cada col·legi.

Aquest Pla de Convivència es posa oficialment en marxa durant el curs 2007-08 i contempla, entre altres, normes tant per als alumnes, com per als professors i també per als pares i familiars.

A continuació els detallem un extracte d'aquest pla i que fa referència a la col·laboració que esperem dels pares i familiars per a que la convivència funcione adequadament.

Els pares, mares i familiars:

• No poden entrar a les aules en horari lectiu. En cas d'urgent necessitat dirigir-se a Cap d'Estudis o Direcció.
  • Deuen respectar els dies i l'horari d'atenció als pares.
  • Vigilaran que l'alumne arribe puntual a classe. En cas de retard per causes justificades, portaran a l'alumne al centre a l'hora d'esplai.
  • Facilitaran a l'alumne el material escolar que necessita i que demanen els diferents professors (tutor, mestres de música, educació física, idioma...), i en el termini recomanat.
  • Vigilaran que l'alumne vista adequadament.
  • Proporcionaran a l'alumne l'esmorzar abans d'entrar al col·legi (no es pot dur a l'hora de l'esplai ).
  • Els alumnes no poden accedir al centre amb telèfons mòbils, gravadores, mp3, etc. És competència dels pares vigilar que es compleixen les normes.
  • Dins del recinte escolar (edificis i pati inclòs) no està permet fumar, ni entrar animals de companyia.
  • Han d'esperar a l'alumnat sense obstaculitzar l'eixida. Els dies de tutoria caldrà esperar la total eixida dels alumnes per accedir a les aules.

Agraïm l'atenció a aquestes normes, i recordem que LA CONVIVÈNCIA ÉS POSSIBLE AMB LA COL·LABORACIÓ DE TOTS. Gràcies.

La Comissió de Convivència.

castellano

EXTRACTO DEL PLAN DE CONVIVENCIA REFERENTE A LAS FAMILIAS

El curso 2006-2007, la Conselleria de Educación encomendó a todos los centros educativos de la Comunidad Valenciana la tarea de elaborar y aprobar un Plan de Convivencia adecuado a cada colegio.

Este Plan de Convivencia se pone oficialmente en marcha a lo largo del curso 2007-08 y contempla, entre otros, normas tanto para los alumnos, como para los profesores y también para los padres y familiares.

A continuación les detallamos un extracto de este plan y que hace referencia a la colaboración que esperamos de los padres y familiares para que la convivencia funcione adecuadamente.

Los padres, madres y familiares:

• No pueden entrar en las aulas en horario lectivo. En caso de urgente necesidad dirigirse a la Cap d'Estudis o Direcció.

• Deben respetar los días y el horario de atención a los padres.

• Vigilarán que el alumno llegue puntual a clase. En caso de retraso por causas justificadas, llevarán al alumno al centro en la hora de recreo.

• Facilitarán al alumno el material escolar que necesita y que pidan los diferentes profesores (tutor, maestros de música, educación física, idioma...), y en el plazo recomendado.

• Vigilarán que el alumno vista adecuadamente.

• Proporcionarán al alumno el almuerzo antes de entrar en el colegio (no se puede traer a la hora del recreo ).

• Los alumnos no pueden acceder en el centro con teléfonos móviles, grabadoras, mp3, etc. Es competencia de los padres vigilar que se cumplan las normas.

• Dentro del recinto escolar (edificios y patio incluido) no está permitido fumar, ni entrar animales de compañía.

• Deben esperar al alumnado sin obstaculizar la salida. Los días de tutoría habrá que esperar la total salida de los alumnos para acceder a las aulas.

Agradecemos la atención a estas normas, y recuerden que LA CONVIVENCIA ES POSIBLE CON LA COLABORACIÓN DE TODOS. Gracias.

La Comisión de Convivencia.

descàrregaPla de Convivència .
En procés d'actualització curs 14-15
RRI (Reglament de Règim Intern) En procés d'actualització curs 14-15