Organización. Presentación

MATRÍCULA CURS 2017-2018

NOTA: MATRICULACIÓ D'ALUMNES PER AL CURS 2017-2018

Benvolguda família:

Durant els dies 22 al 29 de maig de 2017 es realitzarà la SOL·LICITUD de plaça ( i del 20 al 29 de juny la matriculació) d'alumnes en edat d'escolaritzar per primera vegada (nascuts en 2014) o d'aquells que desitgen canviar de centre, a qualsevol col·legi de la localitat.

En la següent taula teniu tots aquells documents necessaris tant informatius com de sol·licitud d'admissió en educació infantil i educació primària. Hem preparat en la primera filera el sobre virtual d'admissió, només haureu d'imprimir els fulls, emplenar-los i presentar-los al centre.

Recordeu que després s'ha de formalitzar l'admissió amb la MATRICULACIÓ ( del 20 al 29 de juny de 2017).

SOBRE D'ADMISSIÓ CURS 2017-2018 (IMPRIMEIX, EMPLENA I ENTRAGA)
TRÍPTIC PORTES OBERTES DIMARTS 11 D'ABRIL
MODEL DE SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ.

RESOLUCIÓ DE 29 DE MARÇ DE 2017 PER LA QUAL S'ESTABLEIXEN EL CALENDARI I EL PROCEDIMENT D'ADMISSIÓ D'ALUMNAT ALS ENSENYAMENTS D'INFANTIL I PRIMÀRIA.
CALENDARI D'ADMISSIÓ D'ALUMNAT ALS ENSENYAMENTS D'INFANTIL I PRIMÀRIA. VALENCIÀ
CALENDARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN LA ENSEÑANZA DE INFANTIL Y PRIMARIA. CASTELLANO