Organización. Presentación

Menu. Organización

XARXA LLIBRES 2017-18

Estimades famílies:

Per tal de participar en XARXALLIBRES per al curs 2017-18 cal seguir les següents instruccions:

1. Els alumnes/as participants en el programa de banc de llibres durant el curs 2016-2017 no hauran de presentar cap sol·licitud per a ser participants en el banc de llibres 2017-2018, ja que esta condició es manté, excepte si exerceixen el seu dret de renúncia. En cas de renúncia, caldrà fer-ho de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a tal efecte en el moment del lliurament dels llibres. Aquesta renúncia no eximirà de l'obligació de tornar els llibres deixats en préstec.

2. Els alumnes que al curs 2016-17 han cursat Ed. Infantil 5 anys hauran d’emplenar una sol·licitud per cada alumne/a participant, per a això s'haurà d'omplir el formulari que estarà disponible en la pàgina web: http://www.ceice.gva.es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto

accés directe a formulari de sol·licitud de participació en XARXALLIBRES: https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/asistente.html#asistente/DS

i en la seu electrònica de la Generalitat: https://sede.gva.es

Una vegada imprès el formulari, cal dur-lo al col·legi per la seua validació mitjançant el segell del centre. És imprescindible tramitar la sol·licitud per tindre dret a utilitzar el XECLLIBRE per la compra dels llibres.

Els alumnes d’Infantil 5 anys no cal que duguen al centre els material i llibres emplenats.

3. Els alumnes que NO participaren a XARXALLIBRES el curs 2016-17 i vulguin acollir-se ara al programa, cal que porten els llibres al col·legi i hauran d’omplir el formulari a la pàgina web senyalada anteriorment i portar al centre la còpia impresa.

Si alguna família te dificultats per accedir al formulari i imprimir-ho, pot acudir al centre, al despatx de Cap d’Estudis en horari de 9 a 11h i de 13:30 a 14:30h els dies 20, 21 i 22 de juny.

+info:

CURSO 2017-2018

RESOLUCIÓN de 24 de mayo de 2017, de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte, por la que se establece el procedimiento para asignar una dotación económica a los centros de titularidad de la Generalitat para reposición y renovación de libros de texto y material curricular para el curso escolar 2017-2018.

INSTRUCCIONES PARA LA GESTIÓN Y TRÁMITE DEL BANCO DE LIBROS

INFORMACIÓN PARA LAS FAMILIAS (Ver Instrucciones)

Nota: Sólo el alumnado de nueva participación. Finalización del plazo de presentación de la solicitud: 20 de junio de 2017, inclusive.

ACCESO DIRECTO AL ASISTENTE DE TRAMITACIÓN

DOCUMENT. COMPLEMENTARIA (FAMILIAS-CENTROS) ESTADO

DOCUMENTO ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO Y MATERIAL CURRICULAR

DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA (CENTROS) ESTADO