Organización. Presentación

Menu. Organización

XECLLIBRES 2017-2018

(val) Ja tenim enllestits els xecllibres de l'alumnat de primer i segon de primària. Les famílies que compren els llibres mitjançant l'AMPA, els replegaran a setembre quan retiren els llibres. Però és urgent que passen a signar i replegar-los les famílies que els compren en altres entitats.

HORARI: 10-13 h de dilluns 24 al divendres 28 de juliol.
LLOC: despatx del cap d'estudis

(cast) Ya tenemos preparados los chequelibros del alumnado de primero y segundo de primaria. Las familias que compran los libros mediante el AMPA, los recogerán en septiembre cuando retiren los libros. Pero es urgente que pasen a firmarlos y a recogerlos las familias que los compran en otras entidades.

HORARIO: 10-13 h de lunes 24 al viernes 28 de julio.
LUGAR: despacho de la jefa de estudios