Noticies

Pla Lectura
CLIL
Noticies

DOS ALUMNES DE 4rt D'ESO OBTENEN EL 1er PREMI EN LA XI FIRA EXPERIMENTA DE VALÈNCIA.

Enhorabona a Lluís Marqués i Adrián Udhen de 4rt d'ESO!!

UN ALUMNE DE L'IES BENICALAP OBTÉ EL PREMI EXTRAORDINARI DE FP.

Noticia en el LEVANTE EMV

Video de la Noticia

Pica aci per baixar la noticia en PDF (LEVANTE - EMV)

IN MEMORIAM MAURICI CONTRERAS

Ens ha deixat MAURICI CONTRERAS (Article publicat a Xeix)

Matemáticas para vivir (Article publicat al Levante EMV)

A Maurici, IN MEMORIAM

UNA ALUMNA DE l'IES BENICALAP OBTÉ EL 1er PREMI EXTRAORDINARI DE BATXILLERAT DE LA COMUNITAT. FELICITATS!!

Pica ací per baixar la notícia Digital de LEVANTE-EMV

ELS NOSTRES ALUMNES COMENIUS VIATGEN A ALEMANYA

Pica aci per baixar el PDF noticia LEVANTE EMV

TERTULIAS LITERARIAS IES BENICALAP.

Pica ací per baixar el Díptic

TEATRE AL CENTRE PER FESTEJAR EL DIA DEL LLIBRE

Pica aci per baixar el cartell

VISITA NUESTRO NUEVO BLOG RADIO PATIO 36:

Pincha la imagen o aquí para acceder a nuestro blog

L'IES BENICALAP CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE.

ES CELEBRA A L'IES BENICALAP LA XXIV OLIMPÍADA MATEMÀTICA EL 27 D'ABRIL 2013.

L'IES BENICALAP CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El grup de teatre format per professors de l'IES BENICALAP van representar el passat 9 de març de 2011 l'obra SUBLIME DECISIÓN de Miguel Mihura per celebrar així el Dia Internacional de la Dona.

10é ANIVERSARI

!Ya hemos cumplido diez años¡

El pasado 24 de junio de 2010 celebramos con un ceremonioso acto académico, en el Salón de Actos, el décimo aniversario de la puesta en marcha de nuestro instituto. A él asistieron representantes de los diversos estamentos que componen el centro o están involucrados en su funcionamiento  desde su inicio hasta la actualidad: Inspectores, Consellería, AMPA, Asociación de vecinos, Policia, Antiguos profesores y alumnos, Personal no docente y otros.

Intervinieron nuestro inspector, don Sergio Ballester, que ensalzó especialmente el excelente ambiente de convivencia de nuestro centro; el director, don Juan Quílez, con una bienvenida a todos los presentes y una síntesis de la historia de nuestro centro; y don Josep Belda, que nos deleitó con su habitual buen humor, en representación del Claustro de profesores. Un grupo de profesores participó con un recital de poemas, bajo la sensible dirección de doña Concha San José.  El grupo instrumental del IES BENICALAP, formado por alumnos y profesores, con la profesora de música doña Amparo Martínez a la batuta,  interpretó Pompa y circunstancia de Elgar,  el aria de la ópera Rinaldo, de Haendel  y el popular gospel When the Saints go Marching in

Por último, en la cafetería se sirvió un aperitivo para cerrar la celebración con el mejor sabor de boca y de espíritu. En esta ocasión, diez años son ya una prueba de madurez y una mayoría de edad. Salud.

EL PASSAT 3 D'OCTUBRE ELS NOSTRES ALUMNES PARTICIPAREN EN LA COMPETICIÓ MOTOSTUDENT.

Els nostres alumnes participaren en una competició de motos fabricades per ells amb l'equip UPV-BENICALAP team. Un equip mixt compost per alumnes i professors de la Universitat Politècnica de València i l'IES Benicalap. Enhorabona pels bons resultats obtesos i enhorabona a Pepe Aznar, professor representant de l'IES Benicalap.

EL PASSAT 24 DE JUNY ELS ALUMNES DE 1er D'ESO REPRESENTAREN L'OBRA "ROMEU I JULIETA"

BENICALAP-TEAM. Els Nostres alumnes de cicles eixen als papers

CELEBRACIÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El passat 10 de març es va celebrar el dia internacional de la dona amb la lectura dramatitzada de l'obra las Troyanas.

Pica aci per descarregar el Triptic (PDF)

CELEBRACIÓ DE L'ANY INTERNACIONAL DE L'ASTRONOMIA:

El passat 26 de març, es va celebrar al nostre centre l'any internacional de l'astronomia http://www.astronomia2009.es  .Junt amb més de 500 centres es realitzà la medició del RADI DE LA TERRA amb un arreplegador de la llar utilitzant el mètode d'Eratóstenes.

L'IES BENICALAP CELEBRA EL DIA DE LA DONA

Pica ací per baixar el PDF del tríptic

OLIMPIADA DE QUÍMICA

Enhorabona a la nostra Alumna CLARA MARTÍNEZ DIAGO de 2on de Batxilerat pel seu 3er premi obtingut a l'Olimpiada de Química a València. Li Dessitgem molta sort per a l'Olimpiada Nacional que es cel·lbrarà a Valladolid del 17 al 19 d'abril.

L'IES Benicalap Celebra el dia de la PAU

El dia 7 de març de 2008 es realitzarà una lectura dramatitzada per les professores del nostre centre d'un text de García Lorca per celebrar el Dia de la Dona.

Descarregar el Programa

El passat Dimecres 13 de juny de 2007 el nostre centre eixia al periodic valencià Levante Mercantil Valenciano amb un article sobre el nostre projecte d'innovació pedagògica d'ensenyament en Anglés CLIL.

Descarrega l'article en PDF

Festa Graduació Cicles - Batxilllerat.

El passat dia 31 de maig vam celebrar una festa de graduació de 2on de Batxillerat i de 2on de Cicles Formatius. Ací teniu alguns documents d'aquest event.

Recital de Poesia

Discurs Josep Belda (Tutor)

Discurs Juan Quílez (Director)

L'IES Benicalap  celebra el Dia Internacional de la dona el 8 de març