Benvinguts al nostre institut

Calendario windows

30 - 05 - 2008

Interessant article sobre les plantes medicinals moixentines realitzat per les alumnes de l'optativa de Biologia Humana.

Veure article

20 - 05 - 2008

El departament d'Arts Plàstiques i Dibuix presenta la seua oferta educativa per al curs vinent.

Veure més informació

Tauler virtual treballs d'alumnes

20 - 05 - 2008

El passat 15 de maig, els alumnes de 4t curs d'ESO van participar en la 4ª edició de FIMESO a Canals, juntament amb altres centres de València i de Castella-La Manxa.

Ací teniu el díptic informatiu de les activitats entre les quals destaca la interpretació de la obra "Fimeso", per part de tots els IES participants, del compossitor i professor Juan Carlos García López.

FIMESO

07 - 04 - 2008

Després de l'excursió organitzada pel departament de Francés a Alcoi per a assistir a l'obra teatral de Molière "Le Bourgeois Gentilhomme", us oferim la participació d'un dels nostres alumnes de 2n d'ESO, Joaquín Villareal. Genial ¡¡¡

26 - 02 - 2008

Els alumnes Eduardo Mollà Muñoz i Marcos Garcia i Colomer de 1r de Batxillerat ens presenten la solució al problema del mes de febrer. Veure solució (Eduardo - Marcos) .

Aquí teniu l'enunciat del mes de març. Enunciat Març

05 - 02 - 2008

Taller Literari dels alumnes de 2n i 3r d'ESO coordinat pel professor Xema Balbastre. Ací teniu els blocs que recullen les creacions dels alumnes.

Bloc II

31 - 01 - 2008

Els alumnes Alejandro Micó Marinas de 1r BAT C i Carmen Pérez Saus de 1r BAT A ens presenten la solució al problema del mes de gener. Veure solució gener .

Per altra banda, el departament de mates ha fet els deures i ja té l'enunciat corresponent al mes de febrer. Enunciat febrer.

08 - 01 - 2008
El Departament de Matemàtiques proposa el seu Problema del mes. Veure més informació

About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2003 Company Name